Slovník odborných termínů a pojmů 

pro Rádio profesionály

I

Rejstřík

A  B  C  Č  D  E  F  G  H  Ch  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  Z  Ž

Image

Subjektivní vnímání značky (produktu) celou populací nebo určitou skupinou lidí.

Index zapomínání

Index zapomínání popisuje, jak rychle cílová skupina zapomíná na reklamu, kterou slyšela.

Instore radio

Audio (zvukové) vysílání v prodejně.

Může mít jako komplexní rádiovou podobu (např. Penny rádio) nebo jednodušší - mix vhodné hudby, který doprovází smyčku opakujících se cenových nabídek, spotřebitelských soutěží a upozornění na vybrané produkty obchodu.

Intro

Intro je úvodní část písně bez zpěvu nebo vokálu.

V rádiu se intra využívají pro ukončení vstupu moderátora, který v odbavovacím systému vidí počet sekund do konce intra. Může tedy s trochou cviku mluvit do písničky až do okamžiku, než začne zpěvák v písničce zpívat.