Slovník odborných termínů a pojmů 

pro Rádio profesionály

G

Rejstřík

A  B  C  Č  D  E  F  G  H  Ch  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  Z  Ž

GRP - gross rating point

GRP = Gross Rating Point je kumulovaná sledovanost v populaci; široké cílové skupině. V množném čísle GRPs nebo GRPy.

Používá pro popis zásahu kampaně v tzv. široké cílové skupině - obvykle v nejširší skupině „všichni 12-79 let “ (osoby starší 15 let). 

1 GRP odpovídá zásahu jednoho procenta cílové skupiny  a je tak měřítkem zásahu kampaně. 

Goodvertising

Model postavený na přesvědčení, že konání dobra pro lidi a planetu má v konečném důsledku pozitivní vliv na značku.

Reklama se tedy stává zelenější, zdravější a zodpovědnější nejen proto, že jde o dobrou věc, ale také  proto, že to značce může přinést zisk.