Neutrácíte za reklamu zbytečně, nebo zbytečně moc?

Nesplnila kampaň Vaše očekávání a nevíte proč?

Chcete snížit riziko u připravované kampaně?

Nechejte si auditem zkontrolovat kvalitu Vaší rádiové reklamy

„Osm z deseti firem, které se na nás obrátí a nechají si udělat audit, nemají svou rádiovou reklamní kampaň provedenou správně. Kdyby využívaly správně všech možností, které reklama v rádiu nabízí, tak by za stejné peníze mohli mít mnohem více muziky...“

Vladimír Vančura, CEO Rádio Profesionál

Kdy je potřebné

udělat audit kampaně?

Podnikatelé, manažeři, markeťáci se na nás obracejí,

kdykoli

Jak probíhá 
audit reklamní kampaně?

  1. Audit si objednáte zde na webu.

    Po objednání obdržíte podklady k platbě a po její úhradě samozřejmě řádný daňový doklad.

  2. Poskytnete nám potřebné podklady.

    Vyplníte on-line dotazník o kampani a přiložíte mediaplán a spot (v nouzi text spotu). 

  3. Náš tým zpracuje audit do 7 dnů.

    Jakmile budeme mít potřebné podklady, provedeme analýzu kampaně, zpracujeme hodnocení jednotlivých prvků i celé kampaně, popíšeme problémy, navrhneme opatření a přidáme další doporučení. 

  4. Zašleme Vám výsledky auditu.

    Audit obsahuje manažerské shrnutí, srozumitelné pro všechny i bez hlubších znalostí reklamy a marketingu. 

  5. Můžete využít možnosti on-line konzultace k výstupům auditu.

    K výsledkům auditu nabízíme možnost 30 minutové konzultace, při které můžeme společně projít výsledky, probrat problémy i doporučení a zodpovědět případné otázky. 

  6. Využijete výsledky auditu pro účinnější a efektivnější kampaně.

    Doporučení by měl zvládnout zapracovat i váš současný dodavatel (rádio, mediální zastoupení, agentura). Případně Vám také můžeme poradit nebo pomoci s výběrem nového.

DALŠÍ DETAILY K AUDITU

Když specialista chce, tak v reklamě jiného specialisty vždy najde něco, co by se mohlo dělat jinak. Snažíme se být v auditech maximálně féroví – když vidíme kvalitní práci, tak to uznáme a pochválíme.

Vůbec ne. Audit je zcela samostatná služba. Jde v podstatě o oponenturu práce vašeho aktuálního správce rádiové reklamy (rádia, mediálního zastoupení, agentury). Vy se pak rozhodnete, jak se zjištěními naložíte.

Budeme diskrétní a pokud nebudete vysloveně chtít, nikdo se od nás o poskytnutých materiálech, auditu ani o jeho výsledcích nedozví.

Nabízíme Vám 30minutovou konzultaci zdarma. ‍Napište nám, kdy by se vám hodila. Psát můžete zde.