Rádio Energic – kampaň půl roku po startu

Mladé hudební digitální Rádio Energic zahájilo marketingovou kampaň s cílem získat mladé posluchače a přilákat reklamní inzerenty.

Rádio Energic - hudební stanice s hitovým formátem spustila marketingovou kampaň s cílem přilákat posluchače a reklamní inzerenty

Rádio Energic spustilo své vysílání 25. září 2023 a od začátku se profiluje jako hudební stanice s hitovým formátem CHR pro městské posluchače a řidiče ve věku 20 – 40 let. Vysílá digitálně v multiplexu TELEKO DAB a je zájemcům k dispozici také online na vlastním webu a některých streamovacích platformách (např. Play.cz, Tune IN nebo My Tuner Radio). Sídlo a vysílací studio má v Mladé Boleslavi.

„Od loňského září do konce loňského roku proběhla pilotní fáze, kdy jsme postavili tým a spustili zkušební vysílání. V prvním čtvrtletí roku 2024 jsme vyprofilovali a upevnili hudební formát pro cílovou skupinu 20 – 40 let, CHR, nejnovější hity a osvědčení hity z posledních 5 let. Postavili jsme ranní show a programové bloky s rubrikami. Ve všední den je moderovaný živý program, částečně i o víkendu ve stylu to nejlepší z celého týdne. Rádio vysílá zprávy, dopravu, počasí a další servisní informace,” říká Tomáš Veselý, jednatel a programový ředitel stanice.

Rádio Energic - mapa území pokrytého digitálním signálem multiplexu TELEKO DAB
Mapa pokrytí území signálem Rádia Energic (multiplex TELEKO DAB), zdroj: ČTÚ (stav k 02/2024)

 

Energic je nezávislé rádio, která si reklamu prodává svými vlastními silami. V nabídce má obvyklé reklamní služby. Klasické spotové reklamní kampaně a sponzoringy pořadů nebo programových rubrik doplňují komerční soutěže a kombinace on air, online a off-line produktů.

zdroje: Rádio Energic, ČTÚ, foto: Rádio Energic